SECTOR_CSS
JS
CSS
HEADER
Zadzwońcie do mnie
Zostaw wiadomość
Zadzwońcie później

Chcesz abyśmy do Ciebie oddzwonili?

Zostaw wiadomość, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Chcesz abyśmy do Ciebie później oddzwonili?

PROJEKTY

BEZPŁATNA KONSULTACJA

SEKTOR
Sektory
Administracja

Pozytywne doświadczenia Twoich klientów

Każdemu wnioskodawcy, czyli klientowi, który odwiedza Twoją jednostkę, zależy, aby złożony wniosek czy kwestionariusz z zapytaniem był obsłużony w sposób szybki i z zapewnieniem bezpieczeństwa jego danych wrażliwych w tym osobowych. Wniosek złożony samodzielnie poprzez formularz elektroniczny czy osobiście, jest ostatecznie realizowane przez Twojego pracownika, więc powinno dostarczyć pozytywnych doświadczeń z obsługi jego sprawy. Takie załatwienie sprawy wpłynie z kolei na jego przekonanie, że został wysłuchany nawet jeśli jego sprawa nie mogła być rozpatrzona pozytywnie.

Zapewnimy, że Twoi klienci będą doświadczać:

  • Skrócenia czasu realizacji swoich wniosków oraz najdokładniejszej możliwą do uzyskania informację o statusie sprawy
    • Bezpieczeństwa informacji wrażliwych - od szyfrowania danych po procedury ograniczonego dostępu do danych
  • Możliwości wypełniania i/lub przesyłania wniosków elektronicznie po stosownym uwierzytelnieniu

Jak to wpłynie na Twoje cele? Zintegrowane narzędzia, brak opóźnień to są przymioty, które z Twojego klienta robią najlepszego ambasadora Twojej Jednostki  - opinia ta przyniesie kolejnych, nowych klientów.

SEKTOR_OPT_01

Efektywność pracowników

Zwiększanie efektywności procesów związanych z obsługą poszczególnych etapów wniosków i spraw to priorytetowe zadania dla Twoich pracowników. Ścieżki akceptacji wymagające określonego rodzaju załączników (np. Projekt z CAD, pliku Excel, w którym muszą być podane dane geolokalizacyjne) czy pozwalające na uruchomienie po spełnieniu kryteriów np. przeprowadzenia inwentaryzacji to kilka z wielu opcji, jakimi możesz się posłużyć przy określaniu procesu. Dopełnieniem tych procesów są procesy takie jak delegacje czy rozliczanie pojazdów służbowych. Celem zawsze jest wzrost efektywności, a osiągniesz to zwykle poprzez zmniejszenie TCO (total costs of ownership) w perspektywie długookresowej. Gwarancją tego jest optymalizacja i szeroko rozumiana specjalizacja zasobów oraz jak najmniejsze straty związane z pracą i obsługą klienta czy inwestycji.

SEKTOR_OPT_02

Łatwość wprowadzania zmian

Uwzględniaj w procesie realizacji wniosku zmiany, które jesteś zmuszony wprowadzić na ostatnią chwilę. Wspomagaj Twoje jednostki wewnętrzne możliwością szybkiego procedowania różnych rodzajów wniosków i analizuj wąskie gardła oraz nieefektywne odcinki procesów. Spraw, aby możliwość definiowania ostrzeżeń i raportów do alertów była dostępna jako opcja dla odpowiedzialnego pracownika, którego posiadasz i zawierzyłeś mu część swoich procesów.

SEKTOR_OPT_03

Optymalna komunikacja scalająca wszystkie źródła 

Scalaj w organizacji komunikację w ramach procesów, które dziś realizowane są przez wiele zamiast jeden system:

  • Komunikacja emailowa (poczta elektroniczna, skrzynka podawcza)
  • Komunikacja głosowa i chat z klientem
  • System zgłoszeń tzw. ticketowy

Możesz je scalić w jednym systemie i uzupełnić o wykonywane w każdym systemie wewnętrznym rozmowy w formie chat wraz z notyfikacjami o nowej wiadomości. To udoskonali Twoje procesy i pozwoli na brak zbędnych opóźnień oraz dodatkowych wyjaśnień i iteracji z tym związanych. Przejrzyste tablice kanban i integracja z innymi systemami mogą być dopełnieniem tego, co Twoi pracownicy mogą wykorzystać, aby skrócić czas obsługi zlecenia.

SEKTOR_OPT_04

Szybkie testowanie nowych scenariuszy biznesowych

Skracanie czasu dostarczania nowych rozwiązań realizujących testowane scenariusze procedowania spraw musi być związane z niskim kosztem, a nie jego wzrostem. Wykorzystanie rozwiązań z grupy platform low-code zapewnia włączenie w ten proces w większym stopniu pracowników operacyjnych, mogących szybko i trafnie opisać swoje potrzeby, a nawet stworzyć kompletny przebieg procesu w systemie. Definiowanie trudniejszych procesów Twoi pracownicy mogą skonsultować z dostawcą usług doradczych - to zapewnia wysoką jakość oraz pozwala na łatwe późniejsze dołączenie do środowiska produkcyjnego, jeśli wyniki będą korzystne.

SEKTOR ADDN

PROCESY  BRANŻOWE

  • Planowanie Produkcji
  • Harmonogramowanie Produkcji
  • Zarządzanie Zleceniami Produkcyjnymi
  • Analiza Zasobów
  • Analiza Potrzeb Materiałowych
  • Procesy Magazynowe
  • Zarządzanie Ekspozycją
  • Business Intelligence
  • Obsługa Delegacji
  • Obsługa Wniosków Urlopowych
  • Zarządzanie Operacyjne Majątkiem
  • Obsługa Zgłoszeń Serwisowych
  • Rejestracja Czasu Pracy
  • Zarządzanie Infrastrukturą IT
  • Obsługa Procesu Reklamacyjnego
KONTAKT