Pozytywne doświadczenia Twoich klientów
Każdemu wnioskodawcy, czyli klientowi, który odwiedza Twoją jednostkę, zależy, aby złożony wniosek
czy kwestionariusz z zapytaniem był obsłużony w sposób szybki i z zapewnieniem bezpieczeństwa jego danych
wrażliwych w tym osobowych. Wniosek złożony samodzielnie poprzez formularz elektroniczny czy osobiście, jest
ostatecznie realizowane przez Twojego pracownika, więc powinno dostarczyć pozytywnych doświadczeń z obsługi jego
sprawy. Takie załatwienie sprawy wpłynie z kolei na jego przekonanie, że został wysłuchany nawet jeśli jego sprawa
nie mogła być rozpatrzona pozytywnie.
Zapewnimy, że Twoi klienci będą doświadczać:
- Skrócenia czasu realizacji swoich wniosków oraz najdokładniejszej
możliwą do
uzyskania informację o statusie sprawy
- Bezpieczeństwa informacji wrażliwych - od szyfrowania danych po procedury
ograniczonego
dostępu do danych
- Możliwości wypełniania i/lub przesyłania wniosków elektronicznie po stosownym
uwierzytelnieniu
Jak to wpłynie na Twoje cele? Zintegrowane narzędzia, brak opóźnień to są
przymioty, które z Twojego klienta robią najlepszego ambasadora Twojej Jednostki - opinia
ta przyniesie kolejnych, nowych klientów.