SECTOR_CSS
JS
CSS
HEADER
Zadzwońcie do mnie
Zostaw wiadomość
Zadzwońcie później

Chcesz abyśmy do Ciebie oddzwonili?

Zostaw wiadomość, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Chcesz abyśmy do Ciebie później oddzwonili?

PROJEKTY

BEZPŁATNA KONSULTACJA

SEKTOR
Sektory
Produkcja

Pozytywne doświadczenia Twoich klientów

Wymagania klientów w Twojej branży to coraz częściej kierunek w stronę zamówień projektowanych indywidualnie czy też konfiguracja na jednostkowe zamówienie. Nasi klienci podobni do Ciebie, często odczuwają potrzebę globalizacji działań. Ciągłe zmiany na tym rynku powodują, że czasem sytuacja stawia ich przed jedynym wyborem tj. stawić czoło wyzwaniu i stać się znacząco większym producentem niż dotychczas, aby nie przegrać z konkurencją. Projektowanie w CAD dostarczonego wstępnie projektu, dostarczanie próbek koloru w formie wycinka materiału czy wymaganie niezwykle krótkiej serii bądź unikatowych produktów to wyzwania, którym sprostać musi wielu przedsiębiorców, a których realizację zawsze wspieramy.

Zapewnimy, że Twoi klienci będą doświadczać  bezpośrednio jak i poprzez narzędzia typu smartfon/tablet/komputer:

  • Właściwej i natychmiastowej informacji o konieczności włączenia w etapy produkcji, które będą wymagały od niego działania np. akceptacji projektu czy próbki koloru
    • Możliwości wykorzystania dotychczasowych cech zamówień dla wykonania kolejnych np. użyty materiał, barwnik
  • Informacji dot. parametrów logistycznych jak ilość szt. w kartonie czy na palecie, czy w tej partii sa produkty o niższej, acz akceptowanej jakości

 

 

Jak to wpłynie na Twoje cele? Zintegrowane narzędzia (np. z Salesforce) podnoszące pozytywne doświadczenia klienta, możliwość obsługi reklamacji czy wniosków dot. poprawy obsługi to przymioty, które z Twojego klienta zrobią lojalnego nabywcę, a także najlepszego ambasadora Twojego biznesu co przyniesie kolejnych, nowych klientów.

SEKTOR_OPT_01

Efektywność pracowników

Skrócenie czasu wprowadzania nowych produktów na rynek, zwiększanie efektywności procesów związanych z obsługą poszczególnych etapów produkcji to priorytetowe zadania dla Twoich pracowników centrali i innych jednostek wsparcia biznesu. Dopełnieniem tych procesów mogą być procesy HR jak np. delegacje czy rozliczanie pojazdów posiadanych przez handlowców. Celem zawsze jest wzrost konkurencyjności, a osiągniesz to zwykle poprzez zmniejszenie TCO (total costs of ownership) w perspektywie długookresowej. Gwarancją tego jest optymalizacja i szeroko rozumiana specjalizacja zasobów oraz jak najmniejsze straty produkcyjne. Interfejsy mobilne i na urządzenia standardowe pozwolą Twoim pracownikom skorzystać z zalet "przemysł 4.0" a tym samym na szybsze operowanie danymi np. dot. odczytu z hali produkcyjnej czy magazynowej lub systemu dot. zamówień i zapotrzebowań.

SEKTOR_OPT_02

Łatwość wprowadzania zmian

Uwzględniaj w procesie realizacji zamówienia zmiany, które Twój klient wprowadzi do harmonogramu planowanych odbiorów poszczególnych części zamówienia tylko po to, aby zacieśnić z nim więź nawiązanego partnerstwa. To z kolei wpłynie na Twoją długotrwałą z nim współpracę. Wspomagaj Twoje jednostki wewnętrzne możliwością szybkiego procedowania różnych rodzajów wniosków i analizuj wąskie gardła oraz nieefektywnych dostawców. Spraw, aby możliwość definiowania ostrzeżeń i raportów do alertów była dostępna jako opcja dla odpowiedzialnego pracownika, którego posiadasz i zawierzyłeś mu swojego część biznesu.

SEKTOR_OPT_03

Optymalna komunikacja scalająca wszystkie źródła 

Scalaj w organizacji komunikację w ramach procesów, które dziś realizowane są przez wiele zamiast jeden system:

  • Komunikacja emailowa (poczta elektroniczna, skrzynka podawcza)
  • Komunikacja głosowa i chat z klientem
  • System zgłoszeń tzw. ticketowy

Możesz je scalić w jednym systemie i uzupełnić o wykonywane w każdym systemie wewnętrznym rozmowy w formie chat wraz z notyfikacjami o nowej wiadomości. To udoskonali Twoje procesy i pozwoli na brak zbędnych opóźnień oraz dodatkowych wyjaśnień i iteracji z tym związanych. Przejrzyste tablice kanban i integracja z innymi systemami mogą być dopełnieniem tego, co Twoi pracownicy mogą wykorzystać, aby skrócić czas obsługi zlecenia.

SEKTOR_OPT_04

Szybkie testowanie nowych scenariuszy biznesowych

Skracanie czasu dostarczania nowych rozwiązań realizujących testowane scenariusze biznesowe i linie produktowe musi być związane z niskim kosztem, a nie jego wzrostem. Wykorzystanie rozwiązań z grupy platform low-code zapewni włączenie w ten proces w większym stopniu pracowników biznesowych, mogących szybko i trafnie opisać swoje potrzeby, a nawet stworzyć kompletny przebieg procesu w systemie. Definiowanie trudniejszych procesów Twoi pracownicy mogą skonsultować z dostawcą usług doradczych - to zapewnia wysoką jakość oraz pozwala na łatwe późniejsze dołączenie do środowiska produkcyjnego, jeśli wyniki będą korzystne.

SEKTOR ADDN

PROCESY  BRANŻOWE

  • Planowanie Produkcji
  • Harmonogramowanie Produkcji
  • Zarządzanie Zleceniami Produkcyjnymi
  • Analiza Zasobów
  • Analiza Potrzeb Materiałowych
  • Procesy Magazynowe
  • Zarządzanie Ekspozycją
  • Business Intelligence
  • Obsługa Delegacji
  • Obsługa Wniosków Urlopowych
  • Zarządzanie Operacyjne Majątkiem
  • Obsługa Zgłoszeń Serwisowych
  • Rejestracja Czasu Pracy
  • Zarządzanie Infrastrukturą IT
  • Obsługa Procesu Reklamacyjnego
KONTAKT