Pozytywne doświadczenia Twoich klientów
Szybkie reagowanie na zmieniające się warunki oraz samego zmieniającego się klienta to kluczowy aspekt zmiany
w
branży. Integracja wielu dostawców usług, których jesteś
lub możesz
być pośrednikiem posiadającym wiedzę jak szybko i trafnie (dzięki systemom CRM/BI) dotrzeć do klienta to
odpowiedź
na zmieniające się potrzeby.
Statystycznie klient usług telekomunikacyjnych zmieniał, a dokładniej rozszerzał
swój wybór rozrywki np.:
- Muzyka np. Spotify, Deezer, Tidal
- Telewizja np. Netflix, HBO GO czy Amazon Prime
- Audiobooki np. StoryTel, Inspiro, Lecton
Agregacja usług, tworzenie pakietów z
powyższych kategorii może być odpowiedzią na poszukiwane przez Twojego klienta rozwiązania, które wciąż
możesz uzupełnić innymi kategoriami usług. Najważniejsza wszak potrzeba klienta, jaką jest łatwość
zamawiania i dostawy zostanie zaspokojona, a Ty będziesz mógł z Twojego klienta,
zrobić lojalnego nabywcę, a także najlepszego ambasadora Twojego biznesu co przyniesie kolejnych, nowych klientów.