SECTOR_CSS
JS
CSS
HEADER
Zadzwońcie do mnie
Zostaw wiadomość
Zadzwońcie później

Chcesz abyśmy do Ciebie oddzwonili?

Zostaw wiadomość, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Chcesz abyśmy do Ciebie później oddzwonili?

PROJEKTY

BEZPŁATNA KONSULTACJA

SEKTOR
Sektory
Telekomunikacja, Energetyka

Pozytywne doświadczenia Twoich klientów

Szybkie reagowanie na zmieniające się warunki oraz samego zmieniającego się klienta to kluczowy aspekt zmiany w branży. Integracja wielu dostawców usług, których jesteś lub możesz być pośrednikiem posiadającym wiedzę jak szybko i trafnie (dzięki systemom CRM/BI) dotrzeć do klienta to odpowiedź na zmieniające się potrzeby.

Statystycznie klient usług telekomunikacyjnych zmieniał, a dokładniej rozszerzał swój wybór rozrywki np.:

  • Muzyka np. Spotify, Deezer, Tidal
    • Telewizja np. Netflix, HBO GO czy Amazon Prime
  • Audiobooki np. StoryTel, Inspiro, Lecton

 

 

Agregacja usług, tworzenie pakietów z powyższych kategorii może być odpowiedzią na poszukiwane przez Twojego klienta rozwiązania, które wciąż możesz uzupełnić innymi kategoriami usług. Najważniejsza wszak potrzeba klienta, jaką jest łatwość zamawiania i dostawy zostanie zaspokojona, a Ty będziesz mógł z Twojego klienta, zrobić lojalnego nabywcę, a także najlepszego ambasadora Twojego biznesu co przyniesie kolejnych, nowych klientów.

SEKTOR_OPT_01

Efektywność pracowników

Uwalnianie innowacyjnych pomysłów swoich pracowników oraz tworzenie otoczenia wyzwalającego chęć podjęcia starań do podnoszenia efektywności będzie zależeć zarówno od Twoich menedżerów, ale i systemów, które pozwolą na szybkie tworzenie rozwiązań. Rozwiązań realizujących testowane scenariusze biznesowe, co musi być też związane z niskim kosztem całościowym. Wykorzystanie rozwiązań z grupy platform low-code zapewnia włączenie w ten proces w większym stopniu pracowników biznesowych, mogących szybko i trafnie opisać swoje potrzeby, a nawet stworzyć kompletny przebieg procesu w systemie. Definiowanie trudniejszych procesów Twoi pracownicy mogą skonsultować z dostawcą usług doradczych - to zapewnia wysoką jakość oraz pozwala na łatwe późniejsze dołączenie do środowiska produkcyjnego, jeśli wyniki będą korzystne. Celem jest zawsze wzrost konkurencyjności, a osiągniesz to zwykle poprzez zmniejszenie TCO (total costs of ownership) w perspektywie długookresowej.

SEKTOR_OPT_02

Łatwość wprowadzania zmian

Uwzględniaj w procesie realizacji zamówienia zmiany, które Twój klient wprowadzi do harmonogramu planowanych odbiorów poszczególnych części zamówienia tylko po to, aby zacieśnić z nim więź nawiązanego partnerstwa. To z kolei wpłynie na Twoją długotrwałą z nim współpracę. Wspomagaj Twoje jednostki wewnętrzne możliwością szybkiego procedowania różnych rodzajów wniosków i analizuj wąskie gardła. Spraw, aby możliwość definiowania ostrzeżeń i raportów do alertów była dostępna jako opcja dla odpowiedzialnego pracownika, którego posiadasz i zawierzyłeś mu swojego część biznesu.

SEKTOR_OPT_03

Optymalna komunikacja scalająca wszystkie źródła 

Scalaj w organizacji komunikację w ramach procesów, które dziś realizowane są przez wiele zamiast jeden system:

  •    Komunikacja emailowa (poczta elektroniczna, skrzynka podawcza)
  •    Komunikacja głosowa i chat z klientem
  •    System zgłoszeń tzw. ticketowy

Możesz je scalić w jednym systemie i uzupełnić o wykonywane w każdym systemie wewnętrznym rozmowy w formie chat wraz z notyfikacjami o nowej wiadomości. To udoskonali Twoje procesy i pozwoli na brak zbędnych opóźnień oraz dodatkowych wyjaśnień i iteracji z tym związanych. Przejrzyste tablice kanban i integracja z innymi systemami mogą być dopełnieniem tego, co Twoi pracownicy mogą wykorzystać, aby skrócić czas obsługi zlecenia.

SEKTOR_OPT_04

Szybkie testowanie nowych scenariuszy biznesowych

Skracanie czasu dostarczania nowych rozwiązań realizujących testowane scenariusze biznesowe musi być związane z niskim kosztem, a nie jego wzrostem. Wykorzystanie rozwiązań z grupy platform low-code zapewnia włączenie w ten proces w większym stopniu pracowników biznesowych, mogących szybko i trafnie opisać swoje potrzeby, a nawet stworzyć kompletny przebieg procesu w systemie. Definiowanie trudniejszych procesów Twoi pracownicy mogą skonsultować z dostawcą usług doradczych - to zapewnia wysoką jakość oraz pozwala na łatwe późniejsze dołączenie do środowiska produkcyjnego, jeśli wyniki będą korzystne.

SEKTOR ADDN

PROCESY  BRANŻOWE

  • Budżetowanie
  • Zarządzanie Kampaniami Marketingowymi
  • Business Intelligence
  • Obsługa Procesu Lojalnościowego
  • Obsługa Procesu Reklamacyjnego
  • Rozliczanie Systemu Prowizyjnego
  • Zarządzanie Majątkiem Sieciowym
  • Zarządzanie Danymi Pomiarowymi
  • Automatyzacja Procesów Sprawozdawczych
  • Elektroniczny Obieg Dokumentów
  • Kokpit Handlowca
  • Rozliczanie Promocji
  • Obsługa Zgłoszeń Serwisowych
KONTAKT