VIDEO
×
JS
CSS
APP
CAN.BI REPORTS
CAN.BI REPORTS to łatwe i intuicyjne narzędzie klasy Business Intelligence pozwalające na automatyzację procesu raportowania. Funkcjonalność zwiększa wydajność procesu raportowania zarówno jednostkowego, jak i grupowego. Wykonanie wielu rodzajów raportów nie wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej. Wszystko to za sprawą obsługiwanego w przeglądarce, przyjaznego użytkownikowi – Kreatora Raportów.
KORZYSCI
Korzyści
  • szybkie tworzenie zaawansowanych raportów w oparciu o dowolne źródła danych (wbudowana hurtownia danych, posiadane systemy, pliki zewnętrzne)
  • łatwe integrowanie przez użytkownika końcowego danych z wielu systemów równocześnie (np. system handlowy i do obsługi promocji, system finansowo-księgowy i kadrowo-płacowy, system magazynowy)
  • możliwość tworzenia ról dla poszczególnych grup użytkowników (kontrola uprawnień) i nadawanie im uprawnień
  • automatyzacja wykonywania raportów (subskrypcje, harmonogramy)
  • intiucyjny interfejs dla użytkowników
  • dostęp do wszystkich funkcjonalności przez przeglądarkę internetową
OBEJRZYJ WIDEO
FUNKCJE [DESK] CSS
FUNKCJE
Funkcjonalności
  1. 1
    Raport Sprzedaży
  2. Raport Sprzedaży

    Raport sprzedaży pozwalający m.in. na: kontrole średniej marży w danej grupie produktowej, monitorowanie trendu sprzedaży czy kontrole poziomu wykonania budżetu działu sprzedaży.
  3. 2
    Raport Zamówień
  4. Raport Zamówień

    Raport zamówień pozwalający śledzić stan wartości zamówień sprzedaży i zakupu.
  5. 3
    Raport Kontrahenta
  6. Raport Kontrahenta

    Raport kontrahenta pozwalający np. na pełną analizę transakcji zawartych z danym kontrahentem czy porównanie wyników z latami ubiegłymi.
  7. 4
    Raport Zobowiązań
  8. Raport Zobowiązań

    Raport zobowiązań i należności umożliwiający m.in. bieżącą kontrolę terminów płatności czy będący źródłem szybkiej informacji w negocjacjach handlowych.
  9. 5
    Raport Zatrudnienia
  10. Raport Zatrudnienia

    Raport przedstawiający aktualny stan zatrudnienia w podziale np. na piony, działy, rodzaj stanowiska, staż pracy, kompetencje

Raport Sprzedaży

Raport sprzedaży pozwalający m.in. na: kontrole średniej marży w danej grupie produktowej, monitorowanie trendu sprzedaży czy kontrole poziomu wykonania budżetu działu sprzedaży.

Raport Zamówień

Raport zamówień pozwalający śledzić stan wartości zamówień sprzedaży i zakupu.

Raport Kontrahenta

Raport kontrahenta pozwalający np. na pełną analizę transakcji zawartych z danym kontrahentem czy porównanie wyników z latami ubiegłymi.

Raport Zobowiązań

Raport zobowiązań i należności umożliwiający m.in. bieżącą kontrolę terminów płatności czy będący źródłem szybkiej informacji w negocjacjach handlowych.

Raport Zatrudnienia

Raport przedstawiający aktualny stan zatrudnienia w podziale np. na piony, działy, rodzaj stanowiska, staż pracy, kompetencje
KONTAKT
CHCESZ ZDIGITALIZOWAĆ PROCES W SWOJEJ ORGANIZACJI?