VIDEO
×
JS
CSS
APP
MED.iKPI FINANCIAL REPORTING
MED.iKPI FINANCIAL REPORTING jest rozwiązaniem klasy Business Intelligence umożliwiającym prowadzenia pełnej obsługi sprawozdawczości jednostkowej zarówno tej statutowej, jak i obligatoryjnej czy właścicielskiej. Aplikacja umożliwia w łatwy sposób przygotować sprawozdania placówki medycznej oraz potwierdzić stawiane hipotezy do zachodzących w jednostce ochrony zdrowia zjawisk.
KORZYSCI
Korzyści
  • krótszy czas niezbędny na przeprowadzenie procesu sprawozdawczości jednostkowej, zarówno tej statutowej, jak i obligatoryjnej czy właścicielskiej
  • łatwa analiza danych na wszystkich etapach procesu sprawozdawczości
  • intuicyjny interfejs dla użytkowników
  • dostęp do wszystkich funkcjonalności przez przeglądarkę internetową
OBEJRZYJ WIDEO
FUNKCJE [DESK] CSS
FUNKCJE
Funkcjonalności
  1. 1
    Moduł SPRAWOZDANIA
  2. Moduł SPRAWOZDANIA

    Szybkie i wygodne przygotowanie sprawozdań poprzez możliwość definiowania dowolnych ich rodzajów oraz raportów rozszerzając tym samym zawartą w systemie listę zawierającą: Bilans, RZiS, Zmiany w Kapitałach Własnych, F01, RBN, RBZ i wiele innych. Dzięki dostępowi do danych źródłowych każdą pozycję sprawozdania można oglądać również z perspektywy wszystkich dokumentów w nią wchodzących.
  3. 2
    Moduł KOREKTY
  4. Moduł KOREKTY

    Wsparcie procesu nanoszenia ewentualnych korekt realizowane jest poprzez ich zaczytanie np. z pliku przygotowanego raportu czy poprzez bezpośrednią edycje pozycji sprawozdania. Każda ingerencja w pozycje sprawozdania jest logowana i oznaczana, dzięki czemu widoczne są wszelkie korekty wraz z pełną informacją co do osoby, czasu i wartości dokonanej zmiany.

Moduł SPRAWOZDANIA

Szybkie i wygodne przygotowanie sprawozdań poprzez możliwość definiowania dowolnych ich rodzajów oraz raportów rozszerzając tym samym zawartą w systemie listę zawierającą: Bilans, RZiS, Zmiany w Kapitałach Własnych, F01, RBN, RBZ i wiele innych. Dzięki dostępowi do danych źródłowych każdą pozycję sprawozdania można oglądać również z perspektywy wszystkich dokumentów w nią wchodzących.

Moduł KOREKTY

Wsparcie procesu nanoszenia ewentualnych korekt realizowane jest poprzez ich zaczytanie np. z pliku przygotowanego raportu czy poprzez bezpośrednią edycje pozycji sprawozdania. Każda ingerencja w pozycje sprawozdania jest logowana i oznaczana, dzięki czemu widoczne są wszelkie korekty wraz z pełną informacją co do osoby, czasu i wartości dokonanej zmiany.
KONTAKT
CHCESZ ZDIGITALIZOWAĆ PROCES W SWOJEJ ORGANIZACJI?