VIDEO
×
JS
CSS
DESCRIPTION
MED.iKPI SELFSERVICE
Rozwiązanie MED.iKPI będące aplikacją klasy Business Intelligence zostało zaprojektowane z myślą o samoobsłudze użytkowników końcowych. Tworząc aplikację naszym priorytetem było stworzenie takiego narzędzia, które zapewni samodzielną pracę w zakresie zaawansowanej analizy finansowej – w sposób równie przyjemny jak np. poruszanie się w serwisach społecznościowych. Dzięki takiemu podejściu rola działu IT ogranicza się np. do opracowania słowników danych.
Rufen Sie mich an
Nachricht hinterlassen
Rufen Sie mich später an

Möchten Sie, dass wir Sie zurückrufen?

Hinterlassen Sie eine Nachricht und wir beantworten alle Ihre Fragen.

Möchten Sie, dass wir Sie später zurückrufen?

KOSTENLOSE BERATUNG

KORZYSCI
Vorteile
  • tworzenie obiektów dzięki zastosowaniu metody „przeciągnij i upuść” (Drag&Drop)
  • drążenie (drill-down) danych, czyli przejście "od ogółu do szczegółu"
  • możliwość zaimportowania np. dowolnego arkusza Excel i na jego podstawie wygenerowania dowolnego raportu czy pulpitu
  • możliwość łączenia danych z wielu źródeł i definiowania sposobu połączenia ich w wykresach
  • możliwość filtrowania danych wg zaawansowanych filtrów aż po wyrażenia regularne
  • tworzenie ról dla poszczególnych grup użytkowników (kontrola uprawnień) i nadawanie im uprawnień (w tym blokowanie dostępu do pulpitów)
VIDEO
FUNKCJE [DESK] CSS
FUNKCJE
Funktionalitäten
  1. 1
    Drag&Drop
  2. Drag&Drop

    Tworzenie obiektów dzięki zastosowaniu metody „przeciągnij i upuść"
  3. 2
    Drill Down
  4. Drill Down

    Drążenie (drill-down) danych, czyli przejście "od ogółu do szczegółu"
  5. 3
    Import Excel
  6. Import Excel

    Możliwość zaimportowania np. dowolnego arkusza Excel i na jego podstawie wygenerowania dowolnego raportu czy pulpitu.
  7. 4
    Łączenie Danych
  8. Łączenie Danych

    Możliwość łączenia danych z wielu źródeł i definiowania sposobu połączenia ich w wykresach.
  9. 5
    Filtrowanie Danych
  10. Filtrowanie Danych

    Możliwość filtrowania danych wg zaawansowanych filtrów aż po wyrażenia regularne.
  11. 6
    Tworzenie Ról
  12. Tworzenie Ról

    Tworzenie ról dla poszczególnych grup użytkowników (kontrola uprawnień) i nadawanie im uprawnień (w tym blokowanie dostępu do pulpitów).

Drag&Drop

Tworzenie obiektów dzięki zastosowaniu metody „przeciągnij i upuść"

Drill Down

Drążenie (drill-down) danych, czyli przejście "od ogółu do szczegółu"

Import Excel

Możliwość zaimportowania np. dowolnego arkusza Excel i na jego podstawie wygenerowania dowolnego raportu czy pulpitu.

Łączenie Danych

Możliwość łączenia danych z wielu źródeł i definiowania sposobu połączenia ich w wykresach.

Filtrowanie Danych

Możliwość filtrowania danych wg zaawansowanych filtrów aż po wyrażenia regularne.

Tworzenie Ról

Tworzenie ról dla poszczególnych grup użytkowników (kontrola uprawnień) i nadawanie im uprawnień (w tym blokowanie dostępu do pulpitów).
KONTAKT
MÖCHTEN SIE DEN PROZESS IN IHREM UNTERNEHMEN DIGITALISIEREN?