VIDEO
×
JS
CSS
DESCRIPTION
CAN.FI.CMA

Zlecenia złożone samodzielnie poprzez bankowość elektroniczną czy realizacja z pomocą pracownika w oddziale to zawsze możliwość budowania kolejnego dobrego doświadczenia Twojego klienta. Zapewnij wybór formy, z której chce skorzystać klient, a reszta niech będzie realizowana przez wystandaryzowane procesy gwarantujące realizacje sprawy na czas i optymalizujące rentowność operacji i całego banku. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów i ułatwiaj złożenie kolejnego zlecenia poprzez dobór informacji z dotychczasowej historii współpracy

OPT_DESCRIPTION_01

Zapewnij Twoim pracownikom narzędzie do skutecznej i natychmiastowej kontroli sytuacji tak, aby mogli natychmiastowo reagować na sytuacje gdy zlecenie klienta nie może dojść do skutku. Maksymalizuj zysk i zadowolenie klienta dzięki otrzymywanym informacjom bezpośrednio na pulpit, aby zareagować i odzyskać wykonania dokończenia transakcji z klientem. Zarządzaj informacjami o stanach gotówki w oddziałach, parametrach transportu awaryjnego czy planowanych wpłatach aby zabezpieczyć zaplecze do efektywnego zarządzania doświadczeniami klienta. Standaryzacja operacji to dla klienta prosta informacja, jak zostanie obsłużony a nowy pracownik będzie mógł ją wykonać po zaledwie kilku chwilach od zapoznania

OPT_DESCRIPTION_02

Zbieraj i analizuj poprzez system dane, które posłużą do optymalizacji stanów gotówki oraz transportu. Zapewniaj płynność jednostki prognozując stan gotówki uwzględniający okresy wyłączenia, zwiększonych i zmniejszonych zapotrzebowań na gotówkę wynikających z historii oraz zawieranych umów. Obniżaj koszty i zwiększaj zyski poprzez automatyczny dobór transportu przy definiowaniu zlecenia - niech celem zawsze będzie wzrost konkurencyjności który osiągniesz w perspektywie długookresowej poprzez zmniejszenie TCO (total costs of ownership) .

Rufen Sie mich an
Nachricht hinterlassen
Rufen Sie mich später an

Möchten Sie, dass wir Sie zurückrufen?

Hinterlassen Sie eine Nachricht und wir beantworten alle Ihre Fragen.

Möchten Sie, dass wir Sie später zurückrufen?

OPT_DESCRIPTION_03

Jednorazowe wprowadzanie danych czy kompletna informacja o kliencie to zalety, które osiągniesz dzięki integracji aplikacji z innymi systemami bankowymi. Informacje o rachunkach czy kasjerach pozostaną w pełnej zgodności z przepływem i bezpieczeństwem informacji.

Możliwość integracji z systemem obiegu dokumentacji również może wpłynąć na realizację dodatkowych wymagań, jakie mogą być podczas realizowania transakcji wykonane np. załączniki dot. zgód, przekazanie zmian w regulaminie. Z drugiej strony aplikacja może sygnalizować status zadania, co spowoduje uruchomienie innego procesu w obiegu dokumentacji.

KOSTENLOSE BERATUNG

KORZYSCI
Vorteile
  • Oszczędność dzięki utrzymywaniu optymalnych stanów gotówki w oddziale,
  • Optymalizacja transportu poprzez automatyczne łączenie przy zgodności tras i dat przewozów,
  • Płynność dzięki optymalizacji stanów i łatwości obsługi zasileń awaryjnych,
  • Kontrola stanów z poziomu centralnego zespołu zarządzającego stanami gotówki
VIDEO
FUNKCJE [DESK] CSS
FUNKCJE
Funktionalitäten
  1. 1
    Prognozowanie
  2. Prognozowanie

    Tworzenie prognoz z uwzględnieniem danych historycznych, planowanych wyłączeń i planowanych zleceń .
  3. 2
    Zlecenia i operacje
  4. Zlecenia i operacje

    • Zlecenia klientów z przeliczeniem w oddziale lub bezpośrednio w liczarni
    • Zlecenia oddziału standardowe i awaryjne
    • Kupno i sprzedaż gotówki
    • Wpłaty i wypłaty bezpośrednio w oddziale
  5. 3
    Transport
  6. Transport

    Możliwość łączenia w przypadku tego samego kierunku i dnia pozwala na oszczędności tytułem kosztów obsługi.
  7. 4
    Raportowanie
  8. Raportowanie

    Możliwość raportowania w dowolnych wymiarach dzięki wbudowanemu modułowi Business Intelligence.
  9. 5
    Monitoring
  10. Monitoring

    Sygnalizowanie odchyleń od założonych planów poprzez notyfikacje i raporty wysyłane na skrzynkę elektroniczną e-mail.

Prognozowanie

Tworzenie prognoz z uwzględnieniem danych historycznych, planowanych wyłączeń i planowanych zleceń .

Zlecenia i operacje

  • Zlecenia klientów z przeliczeniem w oddziale lub bezpośrednio w liczarni
  • Zlecenia oddziału standardowe i awaryjne
  • Kupno i sprzedaż gotówki
  • Wpłaty i wypłaty bezpośrednio w oddziale

Transport

Możliwość łączenia w przypadku tego samego kierunku i dnia pozwala na oszczędności tytułem kosztów obsługi.

Raportowanie

Możliwość raportowania w dowolnych wymiarach dzięki wbudowanemu modułowi Business Intelligence.

Monitoring

Sygnalizowanie odchyleń od założonych planów poprzez notyfikacje i raporty wysyłane na skrzynkę elektroniczną e-mail.
KONTAKT
MÖCHTEN SIE DEN PROZESS IN IHREM UNTERNEHMEN DIGITALISIEREN?