Zlecenia złożone samodzielnie poprzez bankowość elektroniczną czy realizacja z pomocą pracownika w oddziale to zawsze możliwość budowania kolejnego dobrego doświadczenia Twojego klienta. Zapewnij wybór formy, z której chce skorzystać klient, a reszta niech będzie realizowana przez wystandaryzowane procesy gwarantujące realizacje sprawy na czas i optymalizujące rentowność operacji i całego banku. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów i ułatwiaj złożenie kolejnego zlecenia poprzez dobór informacji z dotychczasowej historii współpracy
Zapewnij Twoim pracownikom narzędzie do skutecznej i natychmiastowej kontroli sytuacji tak, aby mogli natychmiastowo reagować na sytuacje gdy zlecenie klienta nie może dojść do skutku. Maksymalizuj zysk i zadowolenie klienta dzięki otrzymywanym informacjom bezpośrednio na pulpit, aby zareagować i odzyskać wykonania dokończenia transakcji z klientem. Zarządzaj informacjami o stanach gotówki w oddziałach, parametrach transportu awaryjnego czy planowanych wpłatach aby zabezpieczyć zaplecze do efektywnego zarządzania doświadczeniami klienta. Standaryzacja operacji to dla klienta prosta informacja, jak zostanie obsłużony a nowy pracownik będzie mógł ją wykonać po zaledwie kilku chwilach od zapoznania
Zbieraj i analizuj poprzez system dane, które posłużą do optymalizacji stanów gotówki oraz transportu. Zapewniaj płynność jednostki prognozując stan gotówki uwzględniający okresy wyłączenia, zwiększonych i zmniejszonych zapotrzebowań na gotówkę wynikających z historii oraz zawieranych umów. Obniżaj koszty i zwiększaj zyski poprzez automatyczny dobór transportu przy definiowaniu zlecenia - niech celem zawsze będzie wzrost konkurencyjności który osiągniesz w perspektywie długookresowej poprzez zmniejszenie TCO (total costs of ownership) .
Möchten Sie, dass wir Sie zurückrufen?
Hinterlassen Sie eine Nachricht und wir beantworten alle Ihre Fragen.
Möchten Sie, dass wir Sie später zurückrufen?
Jednorazowe wprowadzanie danych czy kompletna informacja o kliencie to zalety, które osiągniesz dzięki integracji aplikacji z innymi systemami bankowymi. Informacje o rachunkach czy kasjerach pozostaną w pełnej zgodności z przepływem i bezpieczeństwem informacji.
Możliwość integracji z systemem obiegu dokumentacji również może wpłynąć na realizację dodatkowych wymagań, jakie mogą być podczas realizowania transakcji wykonane np. załączniki dot. zgód, przekazanie zmian w regulaminie. Z drugiej strony aplikacja może sygnalizować status zadania, co spowoduje uruchomienie innego procesu w obiegu dokumentacji.
KOSTENLOSE BERATUNG