Pozytywne doświadczenia Twoich klientów
Wymagania klientów w Twojej branży podlegają ciągłym zmianom, co jest wynikiem wchodzenia i szybkiego
rozwoju na rynku operatorów takich jak Amazon czy Uber. Niskie koszty
transportu, jakie oferujesz, mogą więc nie być najważniejszym atutem podczas wyboru Twoich usług, jeśli w ślad za
tym jakość. To oznacza krótki czas realizacji, dogodność terminów dostaw, zakres usług np. transport +
magazynowanie, a nie tylko transport. Rozważenie tych opcji wymagać będzie dostarczenia klientowi takich
doświadczeń, aby mógł je porównywać z innymi, większymi dostawcami. Tę branżę definiują technologie,
bo to z nich wynika przewaga takich firm jak od Maersk i DHL a na rodzimym Inpost. Warto zwrócić uwagę, że
e-commerce to już nie tylko w znaczącej mierze transport, ale i 25% zasobów powierzchni magazynowej w
Polsce. Zwrócił na to uwagę Inpost, tworząc usługę InPost Fulfillment bez wymaganej minimalnej liczby
wysyłek, którą musi zrealizować partner - a jaki będzie Twój
ruch?
Zapewnimy, że Twoi klienci będą
doświadczać bezpośrednio jak i poprzez narzędzia typu smartfon/tablet/komputer:
- Właściwej i natychmiastowej informacji o statusie swoich przesyłek oraz najdokładniejszej
możliwej do uzyskania informacji o planowanej godzinie realizacji dostawy i jego jakości
- Czy dostawę realizuje kierowca, który zna klienta i łatwo porusza się w jego
parku logistycznym (zna procedury)
- Możliwości wykorzystania dotychczasowych cech zamówień dla wykonania kolejnych
Jak to wpłynie na Twoje cele? Zintegrowane narzędzia (np. z Salesforce) podnoszące
pozytywne doświadczenia klienta, możliwość obsługi reklamacji czy wniosków dot. poprawy obsługi to
przymioty, które z Twojego klienta zrobią lojalnego nabywcę, a także najlepszego ambasadora Twojego
biznesu co przyniesie kolejnych, nowych klientów.