SECTOR_CSS
JS
CSS
HEADER
Rufen Sie mich an
Nachricht hinterlassen
Rufen Sie mich später an

Möchten Sie, dass wir Sie zurückrufen?

Hinterlassen Sie eine Nachricht und wir beantworten alle Ihre Fragen.

Möchten Sie, dass wir Sie später zurückrufen?

PROJEKTY

KOSTENLOSE BERATUNG

SEKTOR
Sektory
Transport, Spedycja, Logistyka

Pozytywne doświadczenia Twoich klientów

Wymagania klientów w Twojej branży podlegają ciągłym zmianom, co jest wynikiem wchodzenia i szybkiego rozwoju na rynku operatorów takich jak Amazon czy Uber. Niskie koszty transportu, jakie oferujesz, mogą więc nie być najważniejszym atutem podczas wyboru Twoich usług, jeśli w ślad za tym jakość. To oznacza krótki czas realizacji, dogodność terminów dostaw, zakres usług np. transport + magazynowanie, a nie tylko transport. Rozważenie tych opcji wymagać będzie dostarczenia klientowi takich doświadczeń, aby mógł je porównywać z innymi, większymi dostawcami. Tę branżę definiują technologie, bo to z nich wynika przewaga takich firm jak od Maersk i DHL a na rodzimym Inpost. Warto zwrócić uwagę, że e-commerce to już nie tylko w znaczącej mierze transport, ale i 25% zasobów powierzchni magazynowej w Polsce. Zwrócił na to uwagę Inpost, tworząc usługę InPost Fulfillment bez wymaganej minimalnej liczby wysyłek, którą musi zrealizować partner - a jaki będzie Twój ruch?

Zapewnimy, że Twoi klienci będą doświadczać bezpośrednio jak i poprzez narzędzia typu smartfon/tablet/komputer:

  • Właściwej i natychmiastowej informacji o statusie swoich przesyłek oraz najdokładniejszej możliwej do uzyskania informacji o planowanej godzinie realizacji dostawy i jego jakości
    • Czy dostawę realizuje kierowca, który zna klienta i łatwo porusza się w jego parku logistycznym (zna procedury)
  • Możliwości wykorzystania dotychczasowych cech zamówień dla wykonania kolejnych

Jak to wpłynie na Twoje cele? Zintegrowane narzędzia (np. z Salesforce) podnoszące pozytywne doświadczenia klienta, możliwość obsługi reklamacji czy wniosków dot. poprawy obsługi to przymioty, które z Twojego klienta zrobią lojalnego nabywcę, a także najlepszego ambasadora Twojego biznesu co przyniesie kolejnych, nowych klientów.

SEKTOR_OPT_01

Efektywność pracowników

Zwiększanie efektywności procesów związanych z obsługą poszczególnych etapów transportu i załadunku/rozładunku to priorytetowe zadania dla Twoich pracowników. Dopełnieniem tych procesów są procesy takie jak delegacje czy rozliczanie pojazdów. Celem zawsze jest wzrost konkurencyjności, a osiągniesz to zwykle poprzez zmniejszenie TCO (total costs of ownership) w perspektywie długookresowej. Gwarancją tego jest optymalizacja i szeroko rozumiana specjalizacja zasobów oraz jak najmniejsze straty związane z pracą i optymalizacją tras.

SEKTOR_OPT_02

Łatwość wprowadzania zmian

Uwzględniaj w procesie realizacji zamówienia zmiany, które Twój klient wprowadzi na ostatnią chwilę. Wspomagaj Twoje jednostki wewnętrzne możliwością szybkiego procedowania różnych rodzajów wniosków i analizuj wąskie gardła oraz nieefektywnych kierowców i czas, jaki poświęcają na załadunek i rozładunek zamiast na jazdę. Spraw, aby możliwość definiowania ostrzeżeń i raportów do alertów była dostępna jako opcja dla odpowiedzialnego pracownika, którego posiadasz i zawierzyłeś mu swojego część biznesu.

SEKTOR_OPT_03

Optymalna komunikacja scalająca wszystkie źródła 

Scalaj w organizacji komunikację w ramach procesów, które dziś realizowane są przez wiele zamiast jeden system:

  • Komunikacja emailowa (poczta elektroniczna, skrzynka podawcza)
  • Komunikacja głosowa i chat z klientem
  • System zgłoszeń tzw. ticketowy

Możesz je scalić w jednym systemie i uzupełnić o wykonywane w każdym systemie wewnętrznym rozmowy w formie chat wraz z notyfikacjami o nowej wiadomości. To udoskonali Twoje procesy i pozwoli na brak zbędnych opóźnień oraz dodatkowych wyjaśnień i iteracji z tym związanych. Przejrzyste tablice kanban i integracja z innymi systemami mogą być dopełnieniem tego, co Twoi pracownicy mogą wykorzystać, aby skrócić czas obsługi zlecenia.

SEKTOR_OPT_04

Szybkie testowanie nowych scenariuszy biznesowych

Skracanie czasu dostarczania nowych rozwiązań realizujących testowane scenariusze biznesowe musi być związane z niskim kosztem, a nie jego wzrostem. Wykorzystanie rozwiązań z grupy platform low-code zapewnia włączenie w ten proces w większym stopniu pracowników biznesowych, mogących szybko i trafnie opisać swoje potrzeby, a nawet stworzyć kompletny przebieg procesu w systemie. Definiowanie trudniejszych procesów Twoi pracownicy mogą skonsultować z dostawcą usług doradczych - to zapewnia wysoką jakość oraz pozwala na łatwe późniejsze dołączenie do środowiska produkcyjnego, jeśli wyniki będą korzystne.

SEKTOR ADDN

PROCESY  BRANŻOWE

  • Business Intelligence
  • Planowania Rozłożenia Ładunku
  • Rozliczanie Czasu Pracy Kierowców
  • Zarządzanie Flotą Pojazdów
  • Zarządzanie Dokumentami
  • Obsługa Delegacji
  • Obsługa Wniosków Urlopowych
  • Kontrola Stanów Magazynowych
  • Elektroniczny Obieg Dokumentów
  • Gospodarka Remontowa
  • Zarządzanie Leasingiem
KONTAKT