SECTOR_CSS
JS
CSS
HEADER
Call me
Leave a message
Call me later

Do you want us to call you back?

Leave a message and we will answer all your questions.

Do you want us to call you back later?

PROJECTS

FREE CONSULTATION

SEKTOR
Sektory
Handel

Pozytywne doświadczenia Twoich klientów

Obsługa Omnichanelowa Twojego klienta jak nigdy uwydatniła się w ostatnim czasie. Jak dostarczyć pozytywnych doświadczeń wie Twój biznes oraz ew. partnerzy handlowi. Niezależnie jednak od formy prowadzenia biznesu wymaga to Twojego wsparcia, tak aby klient miał pełną informację o nowościach, produktach z wyższej półki czy z drugiej strony "traffic builderach".

Zapewnimy, że Twoi klienci będą doświadczać  bezpośrednio jak i poprzez narzędzia typu smartfon/tablet/komputer:

  •    Właściwej i natychmiastowej informacji o punktach, w których znajdą Twoje towary i usługi towarzyszące
    •    Dostępności nowości, produktów typu "prestiż" czy innych, na których ekspozycji Tobie zależy
  •    Spodziewanych formatach zaprezentowania towarów, co szczególnie ważne w przypadku niektórych produktów

 

 

Jak to wpłynie na Twoje cele? Zintegrowane narzędzia (np. z Salesforce) podnoszące pozytywne doświadczenia klienta, możliwość obsługi reklamacji czy wniosków dot. poprawy obsługi to przymioty, które z Twojego klienta zrobią lojalnego nabywcę a także najlepszego ambasadora Twojego biznesu co przyniesie kolejnych, nowych klientów.

SEKTOR_OPT_01

Efektywność pracowników

Skrócenie czasu wprowadzania nowych produktów na rynek, zwiększanie efektywności procesów związanych z obsługą punktu sprzedaży własnego lub partnera oraz obszaru back-office to priorytetowe zadania dla Twoich pracowników centrali i innych jednostek wsparcia biznesu. Dopełnieniem tych procesów mogą być procesy HR jak np. delegacje czy rozliczanie pojazdów posiadanych przez handlowców. Celem zawsze jest wzrost konkurencyjności, a osiągniesz to zwykle poprzez zmniejszenie TCO (total costs of ownership) w perspektywie długookresowej. Gwarancją tego jest optymalizacja i szeroko rozumiana specjalizacja zasobów. Ponadto zachowasz pełną zgodność z regulacjami, jak i będziesz mógł skutecznie zarządzać ryzykiem związanym z tymi procesami.

SEKTOR_OPT_02

Łatwość wprowadzania zmian

Rozbudowana siec sprzedaży, wielość formatów punktów handlowych oraz obsługa klientów sieciowych niosą ze sobą wyzwania, na które Twoje procesy muszą sprawnie odpowiedzieć. Uruchomienie nowego punktu obrotu Twoim towarem, dopilnowanie realizacji założonej inwestycji pod kątem wdrożenia określonego konceptu sklepu czy np. w przypadku sklepów sieciowych bądź DIY dostępnej powierzchni sprzedażowej to wyzwanie dla wielu działów firmy od inwestycji, poprzez marketing i handel na dziale technicznym kończąc. Wspomagaj Twoje jednostki możliwością szybkiego procedowania różnych rodzajów wniosków i analizy wąskich gardeł oraz nieefektywnych dostawców. Uwzględniaj w procesie plany produkcyjne Twoich fabryk oraz logistyki. Spraw, aby możliwość definiowania ostrzeżeń i raportów do alertów była dostępna jako opcja dla odpowiedzialnego pracownika, którego posiadasz i zawierzyłeś mu część swojego biznesu.

SEKTOR_OPT_03

Optymalna komunikacja scalająca wszystkie źródła 

Scalaj w organizacji komunikację w ramach procesów, które dziś realizowane są przez wiele zamiast jeden system:

  • Komunikacja emailowa (poczta elektroniczna, skrzynka podawcza)
  • Komunikacja głosowa i chat z klientem
  • System zgłoszeń tzw. ticketowy

Możesz je scalić w jednym systemie i uzupełnić o wykonywane w każdym systemie wewnętrznym rozmowy w formie chat wraz z notyfikacjami o nowej wiadomości. To udoskonali Twoje procesy i pozwoli na brak zbędnych opóźnień oraz dodatkowych wyjaśnień i iteracji z tym związanych. Przejrzyste tablice kanban i integracja z innymi systemami moga być dopełnieniem tego, co Twoi pracownicy mogą wykorzystać, aby skrócić czas obsługi sprawy.

SEKTOR_OPT_04

Szybkie testowanie nowych scenariuszy biznesowych

Skracanie czasu dostarczania nowych rozwiązań realizujących testowane scenariusze biznesowe i linie produktowe musi być związane z niskim kosztem, a nie jego wzrostem. Wykorzystanie rozwiązań z grupy platform low-code zapewnia włączenie w ten proces w większym stopniu pracowników biznesowych, mogących szybko i trafnie opisać swoje potrzeby, a nawet stworzyć kompletny przebieg procesu w systemie. Definiowanie trudniejszych procesów Twoi pracownicy mogą skonsultować z dostawcą usług doradczych - to zapewnia wysoką jakość oraz pozwala na łatwe późniejsze dołączenie do środowiska produkcyjnego, jeśli wyniki będą korzystne.

SEKTOR ADDN

PROCESY  BRANŻOWE

  • Aplikacje klasy SFA
  • Zarządzanie Ekspozycją POS
  • Platforma B2B
  • Obsługa Procesu Lojalnościowego
  • Obsługa Procesu Reklamacyjnego
  • Rozliczanie Systemu Prowizyjnego
  • Zarządzanie Siecią Handlową
  • Budżetowanie
  • Kokpit Handlowca
  • Rozliczanie Promocji
  • Warunki Retro
  • Efektywność Kanałów Sprzedaży
  • Wsparcie Sieci Franczyzobiorców
  • Business Intelligence
  • Zarządzanie Programami Afiliacyjnymi
  • Zarządzanie Zadaniami
  • Zarządzanie Dokumentami
  • Zarządzanie Należnościami
  • Zarządzanie Serwisem
  • Zarządzanie Kampaniami Marketingowymi
  • Urlopy i Delegacje
CONTACT