Pozytywne doświadczenia Twoich klientów
Obsługa Omnichanelowa Twojego klienta jak nigdy uwydatniła się w ostatnim czasie. Jak dostarczyć pozytywnych
doświadczeń wie Twój biznes oraz ew. partnerzy handlowi. Niezależnie
jednak od formy prowadzenia biznesu wymaga to Twojego wsparcia, tak aby klient miał pełną informację o
nowościach,
produktach z wyższej półki czy z drugiej strony "traffic builderach".
Zapewnimy, że Twoi klienci będą doświadczać
bezpośrednio jak i poprzez narzędzia typu smartfon/tablet/komputer:
- Właściwej i natychmiastowej informacji o punktach, w których znajdą Twoje towary i
usługi towarzyszące
- Dostępności nowości, produktów typu "prestiż" czy innych, na
których ekspozycji Tobie zależy
- Spodziewanych formatach zaprezentowania towarów, co szczególnie ważne w
przypadku
niektórych produktów
Jak to wpłynie na Twoje cele? Zintegrowane narzędzia (np. z Salesforce) podnoszące
pozytywne doświadczenia klienta, możliwość obsługi reklamacji czy wniosków dot. poprawy obsługi to
przymioty, które z Twojego klienta zrobią lojalnego nabywcę a także najlepszego ambasadora Twojego
biznesu co przyniesie kolejnych, nowych klientów.