SECTOR_CSS
JS
CSS
HEADER
Call me
Leave a message
Call me later

Do you want us to call you back?

Leave a message and we will answer all your questions.

Do you want us to call you back later?

PROJECTS

FREE CONSULTATION

SEKTOR
Sektory
Bankowość, Ubezpieczenia

Pozytywne doświadczenia Twoich klientów

Twój klient pragnie, aby zamówiona dyspozycja czy złożony wniosek był wykonany w sposób szybki niezależnie od sposobu, w jaki zapoczątkował sprawę. Zlecenie klienta złożone samodzielnie poprzez bankowość elektroniczną czy mobilną, może być ostatecznie realizowane przez Twojego doradcę w oddziale, a to jest szansa na dostarczenie pozytywnych doświadczeń klientowi. Rozmowa z doradcą też pozwoli na nawiązanie kolejnej szansy przedstawienia oferty sprzedaży: krzyżowej lub dot. dodatkowych produktów bankowych.

 

 

Zapewnimy, że Twoi klienci będą doświadczać:

  • Skrócenia czasu realizacji swoich dyspozycji i wniosków
    • Elastyczności kształtowania, w dozwolonych zakresach, parametrów transakcji
  • Najdokładniejszej możliwej do uzyskania informacji o planowanej godzinie realizacji sprawy

Jak to wpłynie na Twoje cele? Zintegrowane narzędzia, brak opóźnień, elastyczność to są wszystkie przymioty, które z Twojego klienta robią najlepszego ambasadora Twojego banku - opinia ta przyniesie kolejnych, nowych klientów.

SEKTOR_OPT_01

Efektywność pracowników

Skrócenie czasu wprowadzania nowych produktów na rynek, zwiększanie efektywności procesów związanych z obsługą klienta oraz obszaru back-office to priorytetowe zadania dla Twoich pracowników centrali i innych jednostek wsparcia biznesu. Celem zawsze jest wzrost konkurencyjności a osiągniesz to zwykle poprzez zmniejszenie TCO (total costs of ownership) w perspektywie długookresowej. Gwarancją tego jest optymalizacja i szeroko rozumiana specjalizacja zasobów dedykowanych w tym celu. Ponadto zachowasz pełną zgodność z regulacjami jak i będziesz mógł skutecznie zarządzać ryzykiem związanym z tymi procesami.

SEKTOR_OPT_02

Optymalna komunikacja scalająca wszystkie źródła 

Scalaj w organizacji komunikację w ramach procesów, które dziś realizowane są przez wiele zamiast jeden system np.:

  • Komunikacja emailowa (poczta elektroniczna, skrzynka podawcza)
  • Komunikacja głosowa i chat z klientem
  • System zgłoszeń tzw. ticketowy

Możesz je scalić w jednym systemie i uzupełnić o wykonywane w każdym systemie wewnętrznym rozmowy w formie chat wraz z notyfikacjami o nowej wiadomości. To udoskonali Twoje procesy i pozwoli na brak zbędnych opóźnień oraz dodatkowych wyjaśnień i iteracji z tym związanych. Przejrzyste tablice kanban i integracja z innymi systemami jak Jira są dopełnieniem tego, co Twoi pracownicy mogą wykorzystać, aby skrócić czas obsługi sprawy.

SEKTOR_OPT_03

Szybkie testowanie nowych scenariuszy biznesowych

Utrzymanie aktualności wzorów dokumentów i dostarczanie ich Twojemu klientowi to zawsze czynność, mająca wiele wspólnego z właściwą organizacją procesu. Niech Twoi pracownicy skupią się na formalnej stronie tej czynności a wersjonowanie, definiowanie układów i archiwizacja oraz pełna audytowalność działań pozostanie po stronie wspierających go systemów. Spraw, aby możliwość definiowania ostrzeżeń i raportów do alertów była dostępna jako opcja dla odpowiedzialnego pracownika, którego posiadasz i zawierzyłeś mu część swojego biznesu.

Skracanie czasu dostarczania nowych rozwiązań realizujących testowane scenariusze biznesowe musi być związane z niskim kosztem, a nie jego wzrostem. Wykorzystanie rozwiązań z grupy platform low-code zapewnia włączenie w ten proces w większym stopniu pracowników biznesowych, mogących szybko i trafnie opisać swoje potrzeby, a nawet stworzyć kompletny przebieg procesu w systemie. Definiowanie trudniejszych procesów Twoi pracownicy mogą skonsultować z dostawcą usług doradczych - to zapewni wysoką jakość oraz pozwali na łatwe późniejsze dołączenie do środowiska produkcyjnego, jeśli wyniki będą korzystne.

SEKTOR ADDN
Szukasz partnera z którym mógłbyś zrealizować Proof of Concept (POC)?

PROCESY  BRANŻOWE

  • Zarządzanie Jakością Danych
  • Zarządzanie Przepływem Danych
  • Zarządzanie Integralnością Danych
  • Portal Klienta (np. Leasing, Ubezpieczenia)
  • Kalkulacja Kredytów Klientów Banku
  • Zarządzanie Gotówką
  • Obsługa Procesu Leasingowego
  • Obsługa Procesu Ubezpieczeniowego
  • Obsługa Procesu Reklamacyjnego
  • Rozliczanie Systemu Prowizyjnego
  • Monitorowanie i Zarządzanie Ryzykiem
  • Proces Obsługi Wydawania Kart
  • Obsługa Delegacji Zagranicznych i Krajowych
  • Procesy Analityczno-Raportowe
CONTACT